پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۵۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کانون همگامان ارتباط موثر برگزار می‌کند:

نخستین کارگاه «خودگشودگی ارتباطی» در خانه موزه دکتر شریعتی

نخستین کارگاه «خودگشودگی ارتباطی» شنبه ۱۹ اسفندماه، در خانه موزه دکتر شریعتی برگزار می‌شود
نخستین کارگاه «خوگشودگی ارتباطی» در خانه موزه دکتر شریعتیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه «خودگشودگی ارتباطی»، شنبه ۱۹ اسفندماه، ساعت ۱۷ با حضور نزهت اکبری در خانه موزه دکتر شریعتی برگزار می‌شود.

ارتباط دلالت بر فراگردی می‌کند که از طریق آن یک سری معناهای نهفته شده در بطن یک پیام، به طریقی تغییر پیدا می‌کند که معنای دریافت شده توسط گیرنده برابر با معنای پیامی می‌شود که فرستنده قصد بیان آن را داشته است(کتاب ارتباط انسانی دکتر محسنیان راد)

کانون همگامان ارتباط موثر با بهره گیری از منابع تخصصی ارتباط موثر با دیگران درصدد آن است که به همگامان خود بیاموزد که چرا و چگونه می‌توان معناهای ذهنی فرستنده و گیرنده را برای رفع مشکلات ارتباطی و ادامه روابط سالم با دیگران نزدیک کرد.

هدف از برگزاری کارگاه رفع ابهامات ارتباطی در روابط است که به شکلی مخاطب متقاعد شود که معنای پیام در کلمات نیست بلکه در ذهن شماست، این کارگاه ذهن شما را برای همدلی و درک معنای ذهنی دیگران تمرین خواهد شد.

در این کارگاه شما آماده می‌شوید که با شجاعت نقاب‌ها را از چهره بردارید و خود واقعیتان را برای دیگران آشکار کنید. و به شما آموخته می‌شود که چگونه با دیگران ارتباط داشته باشید تا آن ها هم واقعیت خود را برای شما آشکار کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به خانه موزه دکتر علی شریعتی خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۴۵۱۵۱ تماس بگیرید.


نظر شما